[Csaladtortenet 2] Tiszabecs állami anyakönyvei

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Jún. 30., K, 09:55:08 CEST

T. Mindenki,

Tiszabecs 1909-1914 anyakönyvről nincs tudomásom Kárpátalján. Vagy nem
került filmezésre - vagy egyszer átkerült a Nagy Testvérhez és tényleg
bezúzták...
Esetleg valamiért változott az akvi kerület központja és vmelyik szomszéd,
mai magyaroszági település lett erre az időszakra az anyakönyvezési hely.

Üdv
Krisztián