[Csaladtortenet 2] Miskolci anyakönyv - Pallang Antal

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Jún. 30., K, 10:05:58 CEST

Leellenőriztem magam és a raktári jegyzéket. Valamikor a Szabolcs-,Szatmár-,
Beregi Levéltárnak interneten elérhető volt a raktári jegyzéke   Polgári
anyakönyvek raktári jegyzéke Tiszabecsre:

 B	1	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	házassági
1895	1906	Másodpéldány	3			0,03
B	2	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	házassági
1907	1942	Másodpéldány	6			0,06
B	3	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	házassági
1943	1980	Másodpéldány	6			0,06
B	4	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	házassági
1950	1969	Másodpéldány	1		1969. július 1-én megszűnik,
a Tímári Anyakönyvi Kerülethez tartozik.	0,01
C	1	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	halotti	1895
1906	Másodpéldány	5			0,05
C	2	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	halotti	1907
1940	Másodpéldány	6			0,06
C	3	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	halotti	1941
1980	Másodpéldány	5		TÉKA	0,05
C	4	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	halotti	1950
1969	Másodpéldány	1		1969. július 1-én megszűnik, a
Tímári Anyakönyvi Kerülethez tartozik.	0,01
A	1	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	születési
1895	1900	Másodpéldány	5			0,05
A	2	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	születési
1901	1906	Másodpéldány	5			0,05
A	3	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	születési
1907	1929	Másodpéldány	6			0,06
A	4	Állami	Tiszabecs	Anyakönyvi kerület	születési
1930	1952	Másodpéldány	7			0,07

Szíves tájékoztatásul, az érdekelteknek. Üdv.: Páli Pista