[Csaladtortenet 2] Kiolvasas, Somogy megyei anyakönyvezes

Andrea Papp andidoc4eye at yahoo.ca
2020. Jún. 30., K, 17:50:50 CEST

Kedves Kutatotarsak!
Mivel mind az ükapam (Papp György, r.k. )https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PT9-VB2
mind az ükanyam (Horvath Rozalia, r.k)https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PT9-VKB
halotti anyakönyveben az szerepel, hogy a szüleik "nehai ismeretlenek", szeretnek segitseget kerni.
Kerdesek:1) kiolvasasi segitseg : az egyik gyerekük  születesi kivonataban szerepel a szülök szarmazasi helye: az apanal  Nagydobszara tippelek, de az anya születesi helyet nem tudom megfejteni.2) mivel Papp György romai katolikus volt, es  Nagydobszan 1857-1858-ban  nem volt rk anyakönyvezes, csak Kisdobszan, viszont a FS-ön az 1857-es kisdobszai rk  anyakönyvek nincsenek fent, van valakinek esetleg ötlete, hogy hol tudnek utananezni.?https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-DD3B-X?cc=1743180

Minden segitsegert nagyon halas vagyok..
Üdvözlettel es köszönettel
Papp Andrea