[Csaladtortenet 2] Újkígyós

Szabolcs Attila Makra makra.szabolcs at gmail.com
2020. Már. 1., V, 13:00:27 CET

Kedves Kutatótársak!

Először is szeretném megköszönni a listára és a nekem küldött adatokat,
információkat. Mindegyik hasznos volt.

Annyival árnyalnám a keresésemet, hogy akiket én keresek nem
dohánykertészek (eddig legalább is nem derült ki) és 3-4 generációt
biztosan Újkígyóson éltek.

Megtaláltam Lantos Viktória és Lantos Illés házasságát, innen szerencsére
megvannak a szülők is, ahol Zsóri Anna a családi legendárium szerint bába
volt (kb. 1880-as évek). Talán ezen a vonalon is tudnék kutatni...

A másik ág, amit eddig még nem találtam: Bacsa Margit és felmenői, bár neki
megvan a pontos szül. dátum (1906), de az nem stimmel, vagy nem újkígyósi
volt...

(Annyit még hozzátennék, hogy mindezeket egy kedves barátom számára
gyűjtögetem össze, aki bár már megélt ötven évet, sajnos nem sokat tud
őseiről, de nagyon örül minden megtalált személynek.)

--
Üdv: Szabolcs