[Csaladtortenet 2] Hunyady Lászlótól/ Segítséget kérek - bonyhádi kutatás

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2020. Már. 3., K, 12:00:14 CET

Kedves Gábor!

Biztosan a MACSE honlapján már körbenéztél és megtaláltad a Münchenben
élő Tarnai úr bonyhádi anyakönyvekre vonatkozó adatbázisának linkjét.
(minden kezdő, sőt haladó kutatónak is javasolom először a honlapunk
tanulmányozását!)

Nem kerestem az általad megadott neveket az adatbázisban, de Poltz
névnél a Boltz névre is rákeresnék. A "sváboknál" a plébános úr
hallásból írta be a neveket és P-B, K-G betűket gyakran felcserélte.

http://www.online-ofb.de/famlist.php?ofb=bonyhad&b=A&lang=de

üdv.

Hunyady László