[Csaladtortenet 2] Házasságlevél nincs csak 12 gyermek

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2020. Már. 4., Sze, 12:31:41 CET

Kedves Listások,   Hálás Thank You Válaszokért, informaciokert  (Hol
találhatók r.kat E levelek)  és  Julika Szent-Gyorgyi ,   Pali Pista-nak
az  E levelekért;   mely szerint  a Pár eskudott 1835Nov TSZM-en ,  11
honappal  (illendoen)   az elso gyermek Korodi ferencz  szuletése elott .
Sok  'éjféli gyertya' elégett mielott feladtam és Levtársakhoz fordultam .
Thank You again Udvozlettel korodi jozsef

Korodi Sebestyén- Fejér Katalin  párnak 12 gyermeke
szuletett, mindenki TszentMikloson és mindenki r.kat vallás;  a szuletések
1836 dec- 1856 május kozott listázva FS-en , de házasságlevelet sehol nem
találni, keresgéltem kozeli helyeken: Turkeve, Mezoturon,hátha a
reformosok kozott,  seholsemmi. Katolik eskuvoket hol jegyezték
akkoriban.Hálás Thank You minden segitségért Jozsef Korodi

Korodi Regina sz.1846szept TSZMiklos