[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 106 kötet, 4 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2020. Már. 4., Sze, 18:05:10 CET

Kedves Magdi!

Debrecennel kapcsolatban nagyon jók a lehetőségek.
Van például az 1869. évi népszámlálás.
https://www.familysearch.org/search/catalog/132393?availability=Family%20History%20Library
Először vagy a lakójegyzékből, vagy ha anyakönyvből már általad korábban
ismert a házszámot kell tudni.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS8H-31LJ?mode=g&cat=132393
ebben van a lista.
utána a házszm alapján lehet a családi íveket megnézni.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS84-X9QY-C?mode=g&cat=132393
Ezen a linken az épületekről lehet keresni.
https://www.familysearch.org/search/catalog/597977?availability=Family%20History%20Library
itt a szabadságharc előtti összeírások vannak indenféle témában.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSRJ-9SQ4-5?cat=597977
háznépi lajstrom 1839-1847. pl.

Melyik időszak és melyik ház érdekel?

Gabi