[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség 1822

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 5., Cs, 08:57:44 CET

*Kedves Tagok!*

Szeretném kérdezni segitség kiolvasas.

Szuletett fiu Csupor Istvan irja az index Kalocsa E-leveltár. De a beiras a
FS akkor Tzuppel ??

Találtam neki egy eskuvö 1846; es a szulök egyformák mint ez a szuletes
(Jozsef Csupor/Tzuppel es gondolom Kongo (de irja kulöm keresztne´v Kongo
Maria/Borbala és hogy lett a Mariabol Borbala azt nem tudom...)

*Beiras 1726_24 NOV_1822:*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSXZ-W3SR-S?i=241&cat=2748210

Fontos hogy jo látjam a vezeteknev mert én keresek egy *Csupor/Czupor
Catharina* és Szabadkán / Bács -Bodrog nem látom szuletes. Csak mikor
eskudött es elhalt meg szuletes gyermek Kunbaja meg Szabadkan.

Nem látok sok Csupor/Czupor a teruleten Szabadka 1840 elött és az én Csupor
Catharina kell hogy szuletett körulbelu 1810.

*Köszönöm elöre segtség!*
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*