[Csaladtortenet 2] kerdes / szul 1787 +eskuvö 1808 + 1806 /

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 6., P, 21:59:01 CET

*Kedves Tagak!*

ùjbol kerdes Gilicze kapcsolat. Lehte mondani hogy nem jutok vele se hova.
Kelebia/Szabadka terulet és rom.katolikus.

Akit irja *Juditha Margo / Juditha (?) Nagy=Iván*
*Lehet az ugyan egy nö? *Valaki mondta esetleg a Margo nem vezetéknév hanem
inkabb Margit / Margo. Juditha volt eskudve Gilicze Andreas, de irja egy
hely azt hiszem Juditha Nagy=Iván. Masik helyek Juditha Margo. Nem talalom
szuletes neki / de a Kalocsa index digitlas ott van esetleg egy Juditha
Nagy. Sajnos a pontos beiras nincs online mert túl régi, év 1745. Esküvö
Gilicze Andras+Juditha nem találok Szabadkan.

*Szuletett egy Gilicze Josephus beiras 262_ év 1787*
Esetleg ez az elsö gyermek Gilicze Andreas+Juditha ott Szabadkan.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSXZ-738Z-4?i=323&cat=2748210

*Esetleg ez a Gilicze Josephus Eskuvö beiras 80_ év 1808* = elég jo össze
passzol az év a szuletésihöz. De akkor a Juditha itt Juditha Margo.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QKYH?i=70&cat=2748210

*Itt van Eskuvö Gilicze Stephanus beiras 327_ év 1806*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QKDV?i=18&cat=2748210
*Esetleg *üknagyapának az apja. Gilicze Stephanus nem látom szuletes
Szabdakán. Kaptam valakitöl iras sok Gilicze másik helyeken, de nem tudom
merre nézzek. Gondolom az FSon nincs olyan sok adat "indexelve" a
Bács-Bodrog. Peldaul egy Gilicze András elhalt Szabadka Szt Terez 80 éves
volt 1814. Valahol kell hogy született? Vagy nem irták be Szabadkan? A
templom Szt Terez ilyenkor épult... 1700évek.

Nem értem hogy valaki a listan itt, irta csinaltak népek lépes 2-500 km
ebben az idöbe, de aztan egy levéltaros irta nekem hogy nem csinaltak népek
nagy lépeseket. Én nem tudom, nem tudok olyan jo magyar olvasni dolgok amik
vannak az internet. Gondolom azért történt "lepések"...

*A kerdésem ami esetleg lehet válasz =*
*Juditha Margo lehet az Juditha Nagy=Iván ?*

A teruleten Szabadka/Kelebia ezek az évek 1780-1810 nem látok másik Gilicze
Andreas. Aztan már van (ha jol emlekszem). Persze még át nézem adatokat.

*Köszönöm!*
Szep weekend :)
Zsuzsanna

*Kindest regards*