[Csaladtortenet 2] Kérdés esküvő 1829 (másik adat?)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Már. 8., V, 16:49:53 CET

Kedves kutatók!

Van egy esküvő 1829 és ott nem írja a szülők az esküvő párnak. Van kettő beírás esetleg egyik original és másik a kopia (másodpéldány). Ebben az időben 1829 nem írja sehol szülők. A terület Szt Teréz rom.katolikus Szabadka Bács Bodrog.

Létezik valami más adat ahol esetleg lehetne a szülők megtudni? Most csak próbáltam a vőlegény esetleg megvan a születés. De nem vagyok 100% hogy tényleg jó beírás születés, csak majdnem.

Köszönöm ha valakinek van gondolat!
Kedves üdv Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice