[Csaladtortenet 2] Dorner Klári születési anyakönyve 1910 - Csáktornya?

Alexandra Fleischer fleischer.alexandra at gmail.com
2020. Már. 12., Cs, 02:26:30 CET

Kedves Kutatótársak,

Keresem édesapám első unokatestvérének, *Dorner Klári*-nak születési
anyakönyvi kivonatát.

Született *Csáktornyán, 1910.10.25*-én, *szülei: Dorner Sándor és Grosz
Róza*.

A Csáktornyai anyakönyvek között nem találom. Átnéztem a pesti VIII.
kerületi anyakönyveket is, mert az édesapja a VIII. kerületben halt meg,
1913.09.03-án, hogy hátha mégis Pesten született, de ott sem találom.

Klári Bergen-Belsen-ben halt meg, 1945-ben. A háború előtti utolsó pesti
lakcíme: XIII. ker. Petneházy u.18/b.

Volt egy fiútestvére is, akinek a keresztnevét sajnos nem tudom, ő
1908-1913 között született, elvileg ő is Csáktornyán.

Bármilyen segítséget köszönök,

Szandra

--
Fleischer Alexandra