[Csaladtortenet 2] Dorner Klári születési anyakönyve 1910 - Csáktornya?

Alexandra Fleischer fleischer.alexandra at gmail.com
2020. Már. 12., Cs, 16:04:34 CET

Kedves Anna és Júlia,

Nagyon köszönöm a segitséget!

Júlia,
Igen ő lesz az akit keresek!! Sajnos nem tudom megnyitni a 7784422-es
mikrofilmet, amit irtál, mert azt irja, hogy csak az Utahi Family History
Library-ben elérhető. Tudnál nekem instrukciót adni, hogy ezt hogy tudnam
eleérni/ megnézni?
A Dachau-i adatokat (+ a Bergen-Belsenit) én is megtaláltam, ott valóban
1910.10.25 a születési dátum, Te pedig 1910.10.22 illetve 29-et irsz, ez
érdekes, De a szülők alapján biztos hogy ő az!

Köszönöm,
és szép napot,
Szandra

Születtek 1907-1918
Family History Library
<https://www.familysearch.org/locations/centerlocator?c=1547178>
International Film
1792163
Item 2
 7784422
This item is available on microfilm at this family history center.