[Csaladtortenet 2] Köszönöm!! - Dorner Klári születési anyakönyve 1910 - Csáktornya

Alexandra Fleischer fleischer.alexandra at gmail.com
2020. Már. 12., Cs, 16:50:33 CET

Kedves Mindenki,

Köszönöm a segitséget! Nagyon örülök a csatolt anyakönyvnek!
A csaladomat regota kutatom, de itt viszonylag új vagyok, ezert szeretém
megkérdezni, hogy az FS-TOOLS-szal, amit irtatok, olyan adatok is
elerhetoek, amik a FS oldalon nincsenek fent olnine?
Sajnos nem tudok elmenni egy kezdokenk valo gyorstalpalora, mert kulfoldon
elek, de ha kuldtok nekem instrukciot, akkor megprobalom letolteni es
hasznalni!

Koszonom és szep estet mindenkinek,
Szandra