[Csaladtortenet 2] kiolvasás segítése

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Már. 14., Szo, 15:03:32 CET

Kedves Kutakodók és Szemfülesek!

Képtelen vagyok kiolvasni (részben kitalálni) a következőket:

- az 1788 május 1-én született két gyermek István és Mária (a keresztnevek
vannak aláhúzva) vezetéknevét (=apja nevét) és az esetleges kommentárt.

- az 1789 április 14-én született József apja nevét
Sajnos mindkét esetben láthatatlan a szavak eleje (fél-egy betű), mert
eltakarja a szembe-oldal.

Szintén megköszönöm, ha segítetek az oldal alján levő szöveg teljesebb
kiolvasásában, ami világossá teszi a környékbeli papok (unitárius)
váltását, egymás helyettesítését.

Előre is köszönöm,
Üdv.Judit