[Csaladtortenet 2] Nagyszékelyi német nyelvű, református születési bejegyzés fordítása

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Már. 14., Szo, 20:20:34 CET

Amennyire ki tudom venni, a gyermek nem Johannes Müller és Anna fia, hanem
lehetséges, hogy inkább Johannes Mükker oberzelli ..... lányának, Annának,
mint törvénytelennek a fia. Az apa egy cseh katona.

Eltern Johannes Müller von Oberzell im arbt(???) Schwarz
fals(???) Tochter Anna, als eine uneheliche. D[er]) Vater ein tschechischer
Soldat.

Üdv

Molnár Tibor <crespol at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 14., Szo,
19:06):