[Csaladtortenet 2] Naszód 1851

Eva Bocsak qlipintyo at gmail.com
2020. Már. 15., V, 12:50:44 CET

Kedves Kutatótársak!

Ha esetleg van valakinek hozzáférése a naszódi anyakönyvekhez, kérem
szépen, hogy segítsen egy adat megtalálásában.

1851-ben született Naszódon Dziobek Károly ükapám, aki cipész lett. Apja
Dziobek Frigyes, anyja Martin Marianna.

Szeretném kideríteni, hogy szász betelepülő vagy Entradami zsidó volt, de
nem jutok semmire hosszú ideje.

1877.08.13-ban vette feleségül Smeták Máriát, aki Nadrágon született
1859-ben (Smeták György X Bernard Barbara). Róluk sem találok semmit
sajnos.
Utána Naszódon születik az első gyermekük, majd Szászrégenben folytatódik a
történet, és innen már nyomon tudtam követni.....

https://www.familysearch.org/tree/person/details/G95R-FTF

Kérlek szépen Titeket, ha bárki bármit tud ehhez hozzátenni, segítsen nekem.

Köszönöm szépen, szép napot!

Bocsák Éva