[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Már. 16., H, 11:19:29 CET

Édesapám egyik unokatestvére Nagyváradon beleszeretett egy román lányba.
Bukarestbe költöztek, ekkor hivatalosan is névváltoztatást kellett
kérnie: románosította a nevét. Így lett Zana Istvánból Zana Stefan
Gheorghe. Ezt Kocs János magyarázta el nekem.

A listán hivatkozott dokumentum latin nyelvű, de utal valamilyen román
nyelvű dokumentumra; valószínűleg ott is hasonló esettel találkoztunk.
Üdvözlettel  János