[Csaladtortenet 2] Megkettőzött személyek egyesítése

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Már. 16., H, 11:32:40 CET

Tavaly valaki megírta már, de elvesztettem a levelét: hogyan lehet
megduplázott személyeket egyesíteni a myHeritage FTB programban? Azt
használom, mert látványosan egyszerű az adatbevitel, és jól
meghatározott cellába tudom betenni a familysearch linket. Tegnap
azonban észrevettem, hogy ha valaki nyolc példányban szerepel, az FS
link a sok közül csak az egyikben van meg.  A program leírása szerint el
kell indítani a duplikátumok keresését, rá kell kattintani a nevére,
utána meg az "újratöltés" feliratra. Na, ettől az történik, hogy kilép a
program. Újra kell indítanom.

Nem szeretném másik programban elvégezni a duplikátumok egyesítését
(Roots Magic) mert félek, hogy az információ hiányosan kerül vissza.
Egyáltalán; nincs olyan program, amely a teljes rekordot megjeleníti, és
tévedés mentesen tudok személyeket egyesíteni (a keresztnév apáról-fiúra
száll; engem magamat is úgy hívnak, mit édesapámat és nagyapámat).

Szóval; hogy lehet ezt tisztességesen elvégezni?    Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása