[Csaladtortenet 2] Javaslat a Családtörténet levelezőlista tárgyára vonatkozóan - A TÁRGY pontos megadása

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2020. Már. 16., H, 21:55:08 CET

Kedves Tagok!

én támogatom Attila javaslatát. sokat segítene a szortirozásban a tárgy
konkretizálása.
első "homeoffice" napomat azzal töltöttem, hogy az elmúlt 4 év több ezer
listás levelét töröltem. most utolértem magam.
üdv R.Éva

Attila Bayer <macse.bayer at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 10., K,
15:14):