[Csaladtortenet 2] Segitség kérés! Hugyaj- Szabolcs vármegye

Verdes Attila kalap2 at freemail.hu
2020. Már. 17., K, 00:22:16 CET

 Kedves Lengyel Gabi!
 Hugyaj és a környezö települések görög-katolikus és római-katolikus anyakönyveit már többször átnéztem,de a Roskó-Papp házaspár házassági anyakönyvét nem találtam meg.
 Oláh Gábor és Papp Márta /Papp Márta 2.házassága/házassági anyakönyve szerint Papp Márta Hugyajon élt és ott is született.
 A választ és a segítséget nagyon köszönöm.További szép estét.
 Üdv:Ati