[Csaladtortenet 2] Arcanum

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Már. 17., K, 10:18:44 CET

Anyakönyv nincs, elsősorban rengeteg újság teljes évfolyamai vannak be
digitalizálva, a nyitó oldalon van olyan, hogy teljes címlista, ott
láthatod mi minden van bedigitalizálva
Javaslom az összetett keresését, s ott ha körülnézel, láthatod, milyen
keresési lehetőségek vannak. A szöveg amit keresel legyen idézőjelek között
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

András Alvincz <alvincz.andras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc.