[Csaladtortenet 2] Joannes Fülöp - Ida Heloczky Ida házassága?

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2020. Már. 22., V, 17:33:25 CET

Kedves Kutatótársak!

Nem találom SEHOL Joannes Fülöp - Ida Heloczky (Hemeloczky/Hmeloczky) házasságát!

J. Fülöp 1853-ban, Deménden született; I. Heloczky 1858-ban Túrkevén.
Mindketten Tszmiklóson haltak meg.

Első gyerekük 1883.11.24-én született Törökszentmiklóson. A többi gyerek is Tszmiklóson született.

Mint lenni szokott, először kerestem a házasságot 1874-1883. között Túrkevén, de nem találtam, ahogy a következő helységekben sem:
Tszmiklós, Mezőtúr, Deménd, Fegyvernek, Jászberény, Mihálytelek, Tiszapüspöki, Egerszalók, Felsőszólát, Radványból hiányoznak az aktuális évek, Karcag, Besenyszög, Szolnok Tiszaszajol.

Ők a Dédszüleim, és úgy érzem, a családfához illő lenne az ő házasságukat is beírnom.

Szeretnélek kérni Benneteket, van-e ötletetek, javaslatotok, mit tehetnék még? Bánt, hogy nem találtam meg a Dédszüleim házassági dátumát.
Köszönök minden javaslatot, segítséget.
Bné Magdi.