[Csaladtortenet 2] Anyakönyvek, elvesztek?

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2020. Már. 23., H, 10:26:00 CET

Kedves Tamás!

Az FS-en nem minden van fenn. Nagyon ritkán, de előfordul, hogy nem mindent
filmeztek (véletlenül maradtak ki). Akkor kell gyanakodni, ha mondjuk egy
köztes időszak marad ki, túl kevés van (mondjuk 1850 utántól),
anyaegyházközség volt már évtizedekkel azelőtt, hogy találsz akv-et FS-en -
és tudod, hogy nem elpusztult/elveszett.

Üdv!

Zétény

2020. március 23., hétfő dátummal Ecccccc Taaaaaaaa <ecseki at gmail.com> ezt