[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2020. Már. 23., H, 19:38:49 CET

Nem lehet, hogy református volt? Gyakran írták a reformátusokat
“evangélikus reformátusnak”. Azért kérdezem, mert arrafelé nem éltek
evangélikusok, nem volt evangélikus egyházközség sem (így Tiszafüred és
Kunmadaras ev. anyakönyvei nem léteznek). Ha egy esetleges odatelepedett
evangélikusról van szó, akkor a legvalószínűbb, hogy a reformátusban van
(esetleg a katolikusban) minden rá vonatkozó bejegyzés.

A probléma megoldása: a tiszafüredi és a kunmadarasi ref. akv. lehet,
illetve a polgári akv., az jó esetben fenn van FS-en is (a halotti).

2020. március 23., hétfő dátummal Czellecz Zoltán <zczellecz at digikabel.hu>