[Csaladtortenet 2] Nyomtatható,rendszerező..Puskásné

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2020. Már. 23., H, 20:13:09 CET

Kedves Puskásné!

A csatolt linken megtekinthető az a program mellyel én több mint 20 éve
dolgozom Gudenus János József barátom tanácsára több verzióval. Valamint
csatolom a " MAGYAR.BKW " nevű fájlt mellyel a program magyar menünként
lehet használni. Ha több segítségre van szükség akkor kérek visszajelzést
és küldök.
Üdvözlettel: Heim Pali

https://macse.hu/society/BK.php

Puskás Lászlóné <ikepuskas at digitalvac.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc.