[Csaladtortenet 2] Nyomtatható,rendszerező..Puskásné

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2020. Már. 24., K, 11:03:41 CET

Kedves Mindenki!

A " http://bkwin.com/ " fő oldal után a " View more sample reports and
screen shots <http://www.bkwin.net/samples.htm>" -ra kell kattintani és ott
megtekinthető az összes fontos információ kb. 22 féle sor melyre
rákattintva megjelenik minden amit a programról tudni kell.
Ha valaki letöltötte a 7.4 -es verziót és telepítette a gépre akkor az
általam most küldő " MAGYAR7.BKW " FÁJLT be kell másolni a " Program Files
(x86) " könyvtárnak a " (Brother's Keeper 7) " könyvtárba! Majd utána az
asztalon keletkezett bk-ikonra kattintva bejön a program. Ott a Help-
Change Language-re kattintva kiválasztani a "MAGYAR-t" és máris a menü
magyarul működik. A következő feladat az alap információk beállítása a Fájl
- Beállítások - és az ott megjelent 6 fülön beállítana az "általamnak"
tetszhetös adatformátumokat mint pld. dátum - egyéb - rtf\egyéb - képernyő
stb. (később ha nem tetszik valami átállítható) és utána kezdjük a munkát.
Mindenkinek sok sikert kívánok és ha kell segítség akkor a " messages vagy
Skype-on megtalál!
Szeretettel: Heim Pali

Halmy Péter <halmy.peter at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 23., H,
22:53):