[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21712] Örökbefogadás.

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Már. 29., V, 14:46:20 CEST

Ha van időd, akkor helyileg  Zombori  és a Bajai levéltárakat környékezném meg. Az előző az adott időszakban Bács-,Bodrog megye székhelye, az utóbbi, a széttörés után- talán előbb is a regionális központ szerép töltötte be. Ha nem is találsz náluk anyagot, a két leírt hatáskörből adódóan talán tudnak segíteni.  Üdv.: Páli Pista