[Csaladtortenet 2] Járvány száz éve

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Már. 30., H, 14:39:54 CEST

Kecskeméten kivételesen precízen vezették a halotti anyakönyveket az
1739-es nagy pestisjárvány idején. Nekem az ükapám ükapja, Székesi Pál halt
meg Kecskeméten 50 éves korában július 13.-án:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS54-59QX-C?i=199&cat=442599

Néhány nappal előtte és utána még három gyereke is meghalt.
Az érdekes az, hogy a felesége nem hogy nem halt meg, de ekkor várandós is
volt, mert október 23.-án született még egy kislányuk, aki aztán 1764-ben
kislányt szült, még mindig Kecskeméten.
Üdv,
Anna

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.