[Csaladtortenet 2] Keresem Mezei ? családtagot ..Puskásné

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2020. Már. 30., H, 18:39:17 CEST

Segítséget kérek... Köszönöm..

Több mint egy éve megakadtam egy családtag felkutatásánál..

Több száz oldalt végignéztem ,városokat falvakat és nem találom sehol...

Keresem : Mezei  talán ? Józsefet::))

Felesége : Kaiser Julianna 1880 .febr.16-született Ebed Szlovákia.  Apja
: Kaiser József, sz: 1852 .Zsámbék..Anyja : Gonda Erzsébet Sz: 1856.
Muzsla..

Egy gyermekről tudok, aki Mezei Julianna született: 1905.febr.29. Lontó
Szlovákia.. ez az én apai nagymamám volt..

Nyilván volt több is:))

Keresem ezt az elveszett Mezei ? dédapám?

Köszönettel várom ennek a gordiuszi csomónak a kibogozását.. Üdv:Puskásné