[Csaladtortenet 2] Wéber - Nohejl

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Már. 31., K, 20:15:41 CEST

BFL-ben a mindenkori Budapestre vonatkozó választási névjegyzékek vannak
1935, 1943, 44, 45, 47 50-re vonatkozóan, ajánlatos tudni hol lakott az
illető, akkor nem nehéz meglelni BFL számítógépein. S a számlálójárás
jelzete aalpján lehet az 1941-es népszámlálási és az 1945-ös lakás
felmérési íveket kikérni (nincsenek on line)
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si