[Csaladtortenet 2] katona fénykép

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2020. Május. 1., P, 00:28:18 CEST

Kedves Berci!

A fénykép hátulján lévő jelet én a papírgyár védjegyének vélem, nem a
fényképészének. A gyár nevének kezdőbetűit szokták így megjeleníteni a
papír hátulján.
Ez a típusú jelzés inkább erre utal. A fényképészek általában a teljes
nevüket és a foglalkozásukat , vagy legalább a vezetéknevüket és a
keresztnevük rövidítését fel szokták tüntetni. Ha nem volt cégjelzéses
papírjuk, akkor többnyire gumibélyegzőt használtak.

Üdv: András

Berci Tóth <toberci at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 30., Cs,
23:25):