[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Május. 1., P, 09:32:26 CEST

Kicsit túl van ez spilázva.
Akinek tetszik olvassa akinek meg nem törölje a leveleit.
OFF
De szerintem nem tud magyarul és meggyőződésem hogy a Googel translate-et
használja/ta de akár tévedhetek is.
És angolul tuti jobban tud mint magyarul.
Ez persze a szülei 'hibája", (mert voltak olyan kivándoroltak akik rendesen
megtanították a gyereküket magyarul)
ON

Tornyos Gábor Ernő <tornyosgabor at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.
1., P, 7:37):