[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Balog László baloglaci at freemail.hu
2020. Május. 1., P, 13:55:00 CEST

Érdekesek az itt olvasható reakciók, bár számítottam valami hasonlóra csak "picit" kevesebb vehemenciával......
Érdekes, hogy ameddig a -- hozzám hasonló tartalmú --  kérdés feltétele alig váltott ki reakciót (jeno.temesvari at chello.hu 2020. Ápr. 29., Sze, 13:19:33 CEST) ........addig az én beírásom ilyen mértékű és minőségű levélcunamit volt képes generálni.....

Itt megszakítom a gondolataim menetét.....a többit elmondanom, most itt ebben a "közösségben" fölösleges lenne....

Mindenkinek, további érdemei szerinti ténykedést kívánok.

Balog László