[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2020. Május. 1., P, 18:55:30 CEST

 Pontos és remek megfogalmazás
    On Friday, May 1, 2020, 04:54:48 PM GMT+2, Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> wrote:

 Nem értem a csodálkozásodat.
Vettem a fáradságot is visszakerestem a megnyilvánulásaidat a levlistán.
Szerencsére 1 perc alatt megvolt... Egyetlen kivételtől eltekintve, amikor
a Webtreesről kértél információt és kaptál egyébiránt normális választ, meg
talán a FB-csoportod reklámozásán kívül te ide nagy ritkán csak azért
jártál, hogy irgalmatlan büdöset befingj a szobába ahol a többiek ülnek (de
nyugodtan fogalmazhatok úgy is, hogy odaszarj a szoba közepére) majd rávágd
és rázárd az ajtót és kintről (feltételezem röhögve) figyeld az általad
generált hullámokat.
Nem látom nyomát, hogy bármikor, bárkinek, bármilyen témában feltett
kérdésére, problémájára (adott esetben a közösség más tagjának is) segítő
választ írtál volna.

és most itt próbálsz ártatlanul csodálkozó szemekkel pislogni, mint egy
szende szűzlány... vicces...

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 1., P,
14:09):