[Csaladtortenet 2] 106 évesen - 1835-ben!

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 1., P, 21:46:08 CEST

Kedves Kutatótársak!
(Benke Zoli különös figyelmébe)

Böngészem Balmazújváros rk halotti anyakönyvét, és megakad a szemem azon,
hogy egy Nagy János 1835. január 12.-én 106 éves korában halt meg:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XG99-2N?i=131&cat=23795 (a
jobb oldalon)

Kíváncsi lettem, és leellenőriztem a református anyakönyvben (mivel a
katolikus anyakönyvezés csak 1808-ban indult).
Úgy vélem, meg is találtam. Legalábbis 1728. szeptember 1.-jén valóban
kereszteltek egy Nagy Jánost, Nagy Mihály fiát (bal oldalon):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-BC9L-ZX?i=10&cat=154359

Benke Zoli, gyűjtöd még a 105 éven felülieket? A MACSE-honlapon a nem
találtam a Különleges anyakönyvi bejegyzések között.

Üdv,
Anna