[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Magdolna Kalocsai kalocsai.magdolna at gmail.com
2020. Május. 3., V, 10:49:08 CEST

Kedves Kutatótársak!

Sajnos nem tudtam részt venni a MyHeritage-ről szóló előadáson. Azt
szeretném megtudni, hogy érdemes-e befizetni a most akciós prémiumra.
ADT+ előfizetésem már van, nem tudom, milyen plusz adatokat lehet kinyerni
a MyHeritage-dzsel, vagy mit tud a prémium verziója.
A családom legnagyobb része magyarországi, de van egy szlovákiai és egy
orosz vonal is, a románt csak tippelgetik a családtagjaim, de az nem
valószínű, viszont a határ közelsége miatt a nagyváradi bírósági iratokban
is lehet számomra hasznos információ. Emellett egy Franciaországba menekült
orosz rokonom is volt. Ezzel a kutatási területtel találhatok bármit a
MyHeritage-en? Egyébként a Family Search-ön kutatok főként, de használom az
adatbazisokonline.hu-t (egyelőre a katonaállításokat bújtam) és az ADT+-t.

Szép napot!
Magdi

--
Üdvözlettel: