[Csaladtortenet 2] Fw: Hegegy család

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Május. 3., V, 14:01:49 CEST

Bocs, csak utánanéznék, mert nem engedi.. (még nem telt el a 100 év..)

A MyHeritage-en (csak címsorokon) kószálva azt találtam (nem tudom
ellenőrizni),
hogy felesége, Hegegy Mária (feltételezem, azonos az általad keresettel)
1921-ben Kiskomáromban született.
Két gyermeket említ, Ilonát (Komáromi Ilonaként) és egy fiút, akinek nevét
csak előfizetés ellenében tudhattam volna meg - erről letettem.

Zoltán