[Csaladtortenet 2] 106 évesen - 1835-ben!

Babcsányi István babciani at gmail.com
2020. Május. 3., V, 18:13:03 CEST

Hirtelen fellindulásból, random keresésre:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XP98-1X?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXCR9-LVZ

Kalmár Katalin *1720.02.05 Jászapáti.

Én utánanéznék ennek a lánynak. :)

Persze furfangos kereséssel, akár több szóbajöhető Katalint is kidobhat a gép.

B.I.