[Csaladtortenet 2] segítség / véleménykérés

feco nagy nagyfeco.com at gmail.com
2020. Május. 3., V, 23:11:52 CEST

Kedves Listatársak!
Szépanyám Strubl Anna 1815 ápr. 15-én született Polányban,eddigi adatok
alapján egyedüli gyerekként. Szülei:* Strubl Mátyás* ( kb *1790-1821*)
és *Tóth Erzsébet*. Találtam egy házassági bejegyzést, erről kérném a
véleményeteket.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6L9Q-NW?i=250
Baloldalt a legalsó. A menyasszony vezetéknevének olvasata?
 Két özvegy házasságáról van szó ,*Strubl*(i) *Mátyás*nak megtaláltam előző
házassági, és saját és első feleségének halotti beírását is. Az
anyakönyvekben rajta kívül van még Mátyás két házassággal , dátumok alapján
feltehetően az apja .
A vezetéknév nem gyakori,feltehetően az idősebb Mátyás volt a  helybeli
Strubl családfa kiindulópontja.
*Tóth Erzsébet* előző házasságát nem találtam.

   Végignéztem az összes környékbeli anyakönyvet.
*/névváltozatok . Strobl, Strobli, Strober Strubli, Struber/*

Köszönettel .: Nagy Ferenc