[Csaladtortenet 2] véleményeteket kérném

Broviac István broviac at tolna.net
2020. Május. 4., H, 09:06:30 CEST

Kedves Listatagok!

Kerestem a google-ban többféle képen, nem jutottam semmire, szeretném
megkérdezni tőletek hogy a Trianon után M.o.-ra menekültekről készült-e
valamilyen lista és hol/hogy lehetne rákeresni?

1913-ban a család (Bravják) még Nagyenyeden lakott, a '20-as évek végén már
Budapesten bukkannak fel. Az ötletet az adta hogy Margit lányuk játszott az
1929-30-as szezonban a "Menekültek" nevű női kézilabda csapatban sőt még a
bajnoki címet is elnyerték. Tehát akkor menekülhettek Erdélyből, gondoltam
hátha így is utána lehetne nézni.

Van ötletetek hogyan és hol?

Köszönettel,

Broviac István