[Csaladtortenet 2] Tapasztalat

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2020. Május. 4., H, 15:47:24 CEST

Kedves Krisztián és Márta!

12 generációt (szépszüleink ükszüleitől az unokáinkig) a mellékágakkal
szoktam CorelDraw-val megrajzolni.  Az átláthatóság kedvéért jobban
széthúzom, mint a családfa-rajzoló programok. 1-1 ág 42 cm magas és 5 méter
hosszú (így még olvasható, és ennél hosszabb pdf fájlt nem tudunk
kinyomtatni), és az unokatestvér találkozókon ki szoktuk ragasztani a falra.
Ha valamelyik családfa-rajzoló programmal rajzolnám, szerintem
átláthatatlanabb lenne.
Úgy már rajzoltam, hogy csak az apai nagyszüleim két ágát vettem egy lapra,
de akkor csak a közvetlen felmenőket ábrázoltam.
A fényképeket mindig csak a családtörténetbe szoktam beletenni.

Üdv: Kati ☺

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 4.,
H, 15:15):