[Csaladtortenet 2] Tapasztalat

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2020. Május. 4., H, 21:52:22 CEST

T. Kutatók!

Mivel felvetődött 4 családos fa kinyomtatása ezért futtattam a nevemre egy
teszt nyomtatást!
Beállítások 10-es betűméret névhossz 33 karakter 6 nemzedékre, eredmény
A2-es fektetett (papír oldal margó 1 cm) = 126 doboz = 7 doboz*18 oldal
eredmény lett.
Az egyik ágat vízszintes vonalvezetés és függőleges nemzedékek, 10-es
betűméret, névhossz 33 karakter 11 nemzedékre a következő eredményt hozta
A0-ás álló = 2 lap (1 lap 8 oszlop széles) széles és 3 lap magas eredményt
hozott. A program számított értéke 92x329 cm!!! -
https://macse.hu/society/BK.php - ; a képen a faág és mellette a dobozos
rendezést láthatjuk. A fa ág ábrázolással jól követhetők az unokatestvéri
kapcsolatok!
Üdv.: Heim Pali

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 4., H,
20:01):