[Csaladtortenet 2] Utólagos bejegyzés értelmezése

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2020. Május. 5., K, 15:46:55 CEST

Kedves Listatársak, akik az utólagos bejegyzés ügyében segítettek!

Köszönöm a tippeket és ötleteket.

A kézdivásárhelyi, az esztelneki, kézdiszentléleki, kézdiszentkereszti és
lemhényi halálozási anyakönyveket már mind átnéztem, sajnos sehol nem
találtam meg az illetőt.

73 évesen nem valószínű, hogy házassághoz kellett a keresztlevél.

És tulajdonképpen egy Balog Rebekát keresek évek óta, akinek egy bizonyos
Balog Ágnes volt az anyja, Esztelnekről.....  Már a valószínűtlen eseteknél
tartok: pl. annál, hogy a katolikusok kevésbé adtak Rebeka nevet. Néha a
katolikusok bizony átírtak neveket olyanra, akinek van védőszentje. Viszont
az én keresett Balog(h) Rebim 1906-ban még élt, ezért akartam kizárni, hogy
lehet-e azonos a Balog Rozáliával. Ha ez a Balog Rozália bizonyítottan
meghalt volna 1891-ben, akkor nem lehet azonos Balog Rebekával.

Üdvözlettel és köszönettel:

Gaálné Balogh Erzsébet