[Csaladtortenet 2] Utólagos bejegyzés értelmezése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Május. 5., K, 17:46:35 CEST

Balogh Erzsébet kérdezte:
> Mellékelem az egyik kérdéses bejegyzést. (kézdivásárhelyi katolikus
> anyakönyv, 1818).
> Mit jelent az utólagos bejegyzés itt? Mi történt 1891-ben?

Extr.ct V/19. 1891: kivonatot adtak ki a bejegyzésről 1891 júniusában.

Valószinű, hogy valamelyik leszármazottjának kellett a kivonat, hogy
mi célból, azt nem igazán tudni, de talán azért, mert Rozália
házasságon kívül született. Szerintem nem halállal függ össze, mert
annak utólagos bejegyzéséhez nem adtak ki kivonatot.

Juli
/\ /\