[Csaladtortenet 2] Utcanevek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 5., K, 19:24:33 CEST

Kedves Szűcs Gáborné!
A Hungaricana kataszteri térképei sokat tudnak segíteni, de nem tudom,
milyen település(ek)ről van szó. Itt írhatod be a keresőbe a település
nevét:
https://mapire.eu/hu/map/cadastral/?layers=3%2C4&bbox=1808328.1059137878%2C6136676.889457674%2C1832463.0975948323%2C6144320.592286191

A jobb felső részen az "Átlátszóság" csúszka igazításával a mai térkép is
láthatóvá válik, csak előtte alul az "Alaptérképek"-nél a HERE térkép
ikonra rá kell kattintani.
Üdv,
Anna
U.i.: Fura ez a Szűcs Gáborné megszólítás - a keresztnév barátságosabb
lenne...

Gáborné Szűcs <lazarmonikaedit at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 5.,
K, 18:03):