[Csaladtortenet 2] Veres család - Hevesvezekény

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Május. 6., Sze, 14:02:15 CEST

Kedves Lista!

Keresem Veres László (született: 1867-68 környékén) születési bejegyzését.
A szülei Veres József, Gulyás Rozál.

1891-ben kötött házasságot Zobolyák Erzsébettel Hevesvezekényen, ekkor 24
éves volt. Bár a származási / lakhelynél az áll, hogy Hevesvezekény, a
megjegyzésben azt írják, hogy a "vőlegény elbocsátót hozott". Átnéztem a
hevesvezekényi (pusztavezekényi) és a környékbeli bejegyzéseket, de sem az
ő születésijét, sem a szülei házasságkötését nem találtam.

Ha valaki esetleg tud segíteni, nagyon megköszönöm!

Baráti üdvözlettel:
Lajos