[Csaladtortenet 2] érdekes bejegyzés

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 09:18:10 CEST

Kedves Éva, Anna és Többiek !
Talán Éva néven kívül még egy nevet kellett volna adni, lévén
két feje és négy-négy végtagja volt az újszülöttnek, sziámi iker
születésnek tűnik, bár arról nem esik írás, hogy az amiről nőnek
van megállapítva közös, vagy két darab van-e belőle, s pláne
ilyesmi újszülöttek darabszámának megállapítására aligha voltak
akkor szabályok.
Üdv.: Ákos

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj.
6., Sze, 22:42):