[Csaladtortenet 2] Érdekes bejegyzés

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2020. Május. 7., Cs, 10:17:48 CEST

Kedves Éva
9:18-kor írtam oda észrevételt, de nem e kérdésedre. Erre viszont
érdemes keresgélni,
hiszen erre van a Google, esetleg más internetes keresők. Hirtelen két
szót (torzszülöttek múzeumban)
beírva, s kattintva elsőnek ez található:
https://mult-kor.hu/20090417_torzszulottek_boncasztal_es_sejtfestes
Érdemes folytatni más kulcsszavakkal, esetleg rövid mondatokkal a keresést !
Üdv.: Ákos

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020.
máj. 7., Cs, 8:16):