[Csaladtortenet 2] Érdekes bejegyzés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2020. Május. 8., P, 02:20:21 CEST

Kedves Éva!
Csak érdekesség kedvéért írok neked egy érdekes élményemről.  Egyszer Torontoból Chicago felé autózva letértünk a fő útról, mivel nagyon unalmas volt, és az úttal párhuzamos, jóval érdekesebb, de lassabb úton haladtunk egy ideig. Igy érkeztünk el egy kis helységben egy kis múzeumhoz, melyet egy újságíró-féle ember hozott létre.  Itt gyüjtött össze mindenfélét, amit a nagyvilágot járva érdekesnek talált, és amire rá tudta tenni a kezét.  Itt láttam egy üvegben, spirituszban egy újszülött, két-fejű, egy testű kecskegidát.  Ő éppen így sikerült.  Sajnos, a természetben sem sikerül minden tökéletesre, ott is van "selejt".