[Csaladtortenet 2] Veres család - Hevesvezekény

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Május. 9., Szo, 10:26:33 CEST

Segítek egy kicsit - mivel Hevest épp most kutattam és futottam bele az
elégett időszakból szükséges igénybe én is:
- A plébánián is csak az van meg, mint ami FS-en, sajnos semmi több a
megsemmisült részekből. Mivel a plébánosnak fogalma nem volt, hogy mi van
meg (a leltára hiányos volt), kapacitása hiányában engedélyt kaptam tőle,
hogy személyesen nézzem át, esetleg van-e engem érdeklő, csak állapota
miatt le nem fotózott kötet vagy kötetrész. *Nincs.* A megsemmisült
anyakönyvek listájába beadáshoz elkezdtem a sablonok kitöltését, de még nem
jutottam a végére.

- A HML őriz másodpéldányokat 1828-tól - főszabály szerint azonban ezeket
nem adják ki kutatásra, a megsemmisült időszakokat a másolat állapotától
függően igen. Digitalizálva nincs az anyag és ahogy kivettem a szavaikból,
nem is tervezik ezt megtenni.

Üdv

Deáki Lajos <deakilajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 9., Szo,
9:21):